aviolate logo

Česta pitanja

Najčešća pitanja u vezi sa otkazivanjem i kašnjenjem letova, takođe gubitkom prtljaga.

Ako vam je otkazan let ili onemogućeno ukrcavanje na isti, avio-kompanije je dužna da ispuni niz obaveza prema putniku. U slučaju da to ne urade, imate pravo na odštetu. Prikupite sve neophodno podatke i kontaktirajte nas.

Pisanje zahteva za odštetu ukoliko je otkazan let prepustite nama. Time ćete uštedeti vreme i biti sigurni da je zahtev podnet u skladu sa svim propisima.

Vreme dolaska smatra se period kada su barem jedna avionska vrata bila otvorena. To znači da su putnici bili u mogućnosti da napuste avion. Ako je vaš let trebalo da stigne u 16.00 časova, a sleteo je u 19.15, imate pravo na odštetu.

Imate pravo samo na razliku između naknade štete i iznosa vaučera (ako je iznos vaučare manji od naknade štete koja vam sledi)

Imate pravo na naknadu štete ukoliko je prošao 21. dan od dana gubitka prtljaga.

Novac za otkazan let možete samo ako je krivica avio-kompanije. Postoje određene situacije kada nije moguće dobiti odštetu. Zato pročitajte prava putnika u avio saobraćaju i u kojim slučajevima imate pravo na naknadu.

Rok za isplatu naknade možete biti od 15 dana do nekoliko meseci. Uz nas ćete uvek imati uvid i u slučaj i način kako se odvija. Rok zavisi od kompanije do kompanije, jer svaka ima drugačije rokove. Avio-kompanije često pokušavaju da izbegnu isplatu i time utiču na rok isplate.

Uplata se vrši na tekući račun u banci. Uvek koristite vaš tekući račun u banci, jer neke druge metode imaju skrivene troškove koje su često na štetu putnika.

Aviolate naplaćuje svoje usluge samo i isključivo u slučaju isplate odštete. Za više podataka u vezi sa našom naplatom slobodno nas pozovite ili pišite putem kontakt forme.

Naknada štete zavisi od dužine leta:

  • 250 evra za let do 1.500 km
  • 400 evra za let od 1.500 do 3000 km
  • 600 evra za let preko 3.500 km

Najlakši način da proverite iznos odšete je da popunite formular i podnesete zahtev.